Sånn fungerer det

Velg din Wundercar og legg den i handlekurven

Ønsker du deg en stor bil som håndterer både veiforhold og bagasjen som skal med til hytta, eller vil du ha en liten bil til bykjøring og lukeparkering? Klikk deg rundt blant våre modeller og finn bilen som fyller dine behov. Du finner enkelt frem ved å bruke våre filtre. Når du har funnet din neste bil, legger du den enkelt og greit i handlekurven. Verre er det ikke.

 

Finansiering

Du kan selvsagt velge å betale hele beløpet med egne midler, men vi gir deg muligheten til å søke finansiering gjennom en kjent og solid aktør. Vi er finansagent for SpareBank 1 Finans Østlandet og tilbyr finansiering gjennom dem. Hvis du ønsker finansiering, legger du det bare til i handlekurven ved å huke av «Ja, jeg ønsker å finansiere denne bilen gjennom SpareBank 1». Vi fyller ut lånesøknaden for deg og når det er gjort vil du bli kontaktet av SpareBank 1.

 

Bestilling

Gå til handlekurven, se over at du har valgt de tjenestene du ønsker og gjennomfør din reservasjon ved å trykke «send inn ordre».

 

Betaling

Når du har lagt inn bestillingen, mottar du en avtale til signering fra Wundercar. Når avtalen er signert med bankID får du en faktura på hele beløpet. Den inkluderer både omregistreringsavgift og eventuell fraktkostnad (hvis du holder til mer enn 100 km fra vårt depot på Økern i Oslo). Hva du skal betale selv og hva finansieringsselskapet du har valgt skal betale, blir dere enige om. Det som er viktig er at alle beløp som innbetales merkes med KID fra fakturaen vi har sendt deg, så vi enkelt kan se at pengene er mottatt.

 

Hjemlevering

Når bilen er betalt, kjører vi den helt hjem til deg. Bilen klargjøres før avreise og hvis du bor innen 100 km fra vårt utleveringssted på Økern er transporten gratis. Hvis du bor lengre unna, vil det påløpe en kostnad, men slapp av; vi avklarer med deg på forhånd så du ikke får noen overraskelser. Beløpet beregnes ut fra våre fraktkostnader, men vi trekker fra kostnaden for de første 100 km slik at du bare betaler differansen.

 

Service

Vi selger alle våre bruktbiler med serviceavtale. Den varer til det har gått 12 måneder eller du har nådd 15 000 kjørte km, avhengig av hva som inntreffer først. Dette gir deg en ekstra trygghet. Dessuten er god servicehistorikk viktig både for bilens ve og vel og for verdien når du skal selge den videre. Du må selv bestille service hos en Snap Drive-filial når det nærmer seg, så sant ikke bilen allerede har en avtale med et merkeverksted. (Da er det denne som gjelder.) Service dekker ikke slitedeler; det vil si deler som blir byttet ved behov og ikke inngår i en intervallservice. For eksempel bremser, forstillingsdeler, fôringer, vindusviskere og pærer.

 

Fabrikkgaranti

Siden vi selger unge bruktbiler, vil mange av disse ha noe tid igjen på nybil-garantien. Varighet på garantien kan du finne ut ved å ta kontakt med fabrikken. Garantien er en avtale mellom fabrikken og deg som bileier. Her er ikke Wundercar et mellomledd.        

                                            

Bilens tilstand

For din egen og vår trygghet er alle biler vurdert av en uavhengig tredjepart før salg. Alle biler kommer med en full NAF-rapport og eventuelle utbedringer vi har gjort dokumenteres og legges ved tilstandsrapporten du får.

 

Åpent kjøp

Vi praktiserer 14 dagers åpent kjøp. Siden vi ønsker å gi deg en 100% online opplevelse, ønsker vi også at du skal føle deg trygg. Hvis du angrer deg i løpet av de første 14 dagene kan du derfor levere bilen tilbake. Du må da levere den tilbake selv. Vi tar også en titt på bilen for å se til at den er like fin som da du fikk den. For betingelser rundt bruk av angreretten, se våre vilkår her.

Nesten ny bruktbil
NAF-test og service historikk
12 måneder service inkludert
Bil helt hjem
14 dager åpent kjøp
  • Nesten ny bruktbil
  • NAF-test og service historikk
  • 12 måneder service inkludert
  • Bil helt hjem
  • 14 dager åpent kjøp